ایجاد و پیگیری نارضایتی به عنوان بازاریاب/مشتری

مراحل پیگیری نارضایتی

• قبل از پیگیری نارضایتی از طریق بازرسی اصناف، لازم است حداقل یکبار بازاریاب نارضایتی خود را با شرکت بازاریابی شبکه‌ای مربوطه مطرح و کد رهگیری 14 رقمی را از بخش نارضایتی سایت شرکت دریافت کرده باشد. لذا در صورتی که نارضایتی بازاریاب، بعد از ارجاع به شرکت و گذشت 10 روز ناتمام و حل نشده باقی ماند بازاریاب می‌تواند با ارسال مشخصات کامل خود همراه با مستندات موجود در رابطه با نارضایتی و کد رهگیری 14 رقمی شرکت به پست الکترونیکی info@mlmbook.ir جهت پیگیری اقدام کند.
• تمامی بازاریابان شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای می‌توانند به‌منظور اعلام وضعیت ثبت‌نام، خروج و اعلام کد واحد بازاریابی شبکه‌ای در وب سرویس بازرگانی، کد ملی خود را به همراه مشخصات کامل به پست الکترونیکی Unicode@mlmbook.ir ارسال کنند.



بخشنامه های مهم

ضوابط لازم جهت قرارگرفتن کالا در سبد فروش

 

فرآیند صدور مجوز برگزاری همایش

 

اخذ مجوز شعب و نمایندگی

سامانه استعلام پیامکی این امکان را دارد که با وارد نمودن اسم شرکت (به صورت فارسی یا انگلیسی) و ارسال پیامک به شماره 30006082 پاسخ استعلام را بلافاصله به تلفن همراه شما ارسال نماید











شماره های واحد بازرسی و نظارت بر بازاریابی شبکه ای جهت ارائه هر گونه نارضایتی و استعلام از وضعیت شرکت ها ، به قرار زیر میباشد









02126421196 - 02126421289









دریافت نظرات ، انتقادات و پیشنهادات از طریق پست الکترونیک:







 networkmarketing@mimt.gov.ir







شماره تماس دبیرخانه کمیته نظارت
مرکز اصناف و بازرگانان ایران
02188897851

02188897852

02188902179

صفحه اصلی  |  قوانین و مقررات  |  لینکهای مرتبط  |  تماس با ما  |  شرکتهای داری مجوز
کلیه حقوق سایت متعلق به مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران می باشد. استفاده از مطالب بدون ذکر منبع مجاز نمی باشد.
designed